Στη σύγχρονη εποχή που το marketing έχει γίνει πλέον εργαλείο των επιχειρήσεων, όλο και περισσότερο ακούμε ξενόφερτες λέξεις που δε μπορούμε να κατανοήσουμε ακριβώς τις διαφορές τους. Όμως οι μεγάλες εταιρίες τις γνωρίζουν καλά και έτσι οι αγοραστές όλο και περισσότερο επιλέγουν τα προϊόντα των εταιρειών αυτών.

Corporate Identity (Εταιρική Ταυτότητα): Το σύνολο των συμβόλων και των συμβολισμών του οργανισμού (λογότυπα, χρώματα) που το κάνουν αναγνωρίσιμο στο κοινό.

Corporate Image (Εταιρική Εικόνα): Η άποψη των πελατών για μία εταιρία ή έναν οργανισμό.

Corporate Reputation (Εταιρική Φήμη): Οι αξίες του οργανισμού οι οποίες ‘επικοινωνεί’ η εταιρία στην κοινωνία. Είναι σύνηθες να μπερδεύεται η εταιρική φήμη με το brand μιας εταιρίας. Η εταιρική φήμη καθορίζεται από τους πελάτες, το προσωπικό, τους ανταγωνιστές, από τους άλλους.

Corporate Branding (Εταιρική επωνυμία): Το εταιρικό branding δεν περιορίζεται σε ένα συγκεκριμένο σήμα ή όνομα. Το branding μπορεί να ενσωματώσει πολλαπλά σημεία επαφής. Αυτά τα σημεία περιλαμβάνουν το λογότυπο , την εξυπηρέτηση των πελατών , την κατάρτιση των εργαζομένων , τη συσκευασία , τη διαφήμιση και την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών. Κάθε τρόπος με τον οποίο το ευρύ κοινό έρχεται σε επαφή με μια συγκεκριμένη μάρκα αποτελεί ένα σημείο επαφής που μπορεί να επηρεάσει τις αντιλήψεις του εταιρικού σήματος. Το αγοραστικό κοινό σήμερα πολλές φορές αναζητά πληροφορίες πέρα από τα διαφημιστικά μηνύματα των εταιριών, για να εμπιστευτεί τα προιόντα αυτών.
To branding είναι ένα πρωταρχικό concept μέσα στις μαρκετίστικες αρχές του 21ου αιώνα. Η κύρια ιδέα του είναι η διαφοροποίηση μιας εταιρίας από τον ανταγωνισμό της και η απόκτηση μιας προτιμόμενης θέσης στη συνείδηση των καταναλωτών.

Όλες αυτές οι έννοιες πλέον διαχειρίζονται online και αν θέλετε να είστε ‘μπροστά’, καλό είναι να αρχίζετε να τις ενσωματώνετε στο στρατηγικό σας πλάνο.