1.      Μια σύγχρονη ιστοσελίδα, δείχνει μια σύγχρονη επιχείρηση

Η επιχείρηση σας,  δε θα πρέπει να είναι μόνο σύγχρονη, θα πρέπει να δείχνει και σύγχρονη με μια εντυπωσιακή παρουσίαση της επιχείρησης σας.

2. Έχοντας ιστοσελίδα, αυξάνεται η αξιοπιστία και το image της εταιρείας σας

Πόσοι πελάτες εμπιστεύονται σήμερα επιχειρήσεις που δεν έχουν διαδικτυακή παρουσία, όταν όλη η πληροφορία πλέον αναζητάται στο διαδίκτυο;

3. Η κατασκευή της ιστοσελίδας φέρνει κέρδη

Με την παρουσία σας online, έχετε μια θέση στην τεράστια αγορά του διαδικτύου που μπορεί νας σας φέρει πελάτες και φυσικά κέρδη.

4. 24/7

Με μια ιστοσελίδα είσαστε διαρκώς ανοιχτά  24 ώρες τη μέρα, κάθε μέρα, χωρίς έξοδα.  Όλοι οι ιντερνετικοί χρήστες που επισκέπτονται την επιχείρησή σας κάθε στιγμή, βλέπουν τις υπηρεσίες σας και τα προϊόντα σας.

5. Με μια ιστοσελίδα έχετε μόνιμη διαφήμιση στο internet

Με την κατασκευή της ιστοσελίδας σας  έχετε μόνιμη προβολή, μόνιμη διαφήμιση της εταιρείας σας στον χώρο του internet.

6. Εύκολη προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών σας

Παρουσιάζετε εύκολα και όσο συχνά θέλετε τις υπηρεσίες σας και τα προϊόντα σας, τις δραστηριότητες και τα νέα της εταιρείας σας. Μια ιστοσελίδα είναι ευκολότερη, φθηνότερη και ταχύτερη στην ενημέρωση από οποιοδήποτε έντυπο διαφημιστικό υλικό.

7. Ανέξοδη εξυπηρέτηση πελατών με παροχή υλικού

Ανέξοδα μπορείτε να παρέχετε στους πελάτες σας περιγραφή των προϊόντων σας και υπηρεσιών που προσφέρετε, φωτογραφίες, φυλλάδια, video και ότι άλλο είναι χρήσιμο γι’ αυτούς χωρίς το κόστος των εκτυπώσεων και της διανομής.

8. Μια ιστοσελίδα συνδέεται με άλλες σελίδες

Αν έχετε μια ιστοσελίδα μπορείτε να τη συνδέσετε με μια εταιρική σελίδα στο Facebook,  ώστε να γνωρίσουν και άλλοι την επιχείρηση σας

9. Online πωλήσεις

Με τη δημιουργία ενός e-shop, οι πελάτες σας μπορούν να πραγματοποιούν αγορές οποιαδήποτε στιγμή θέλουν, χωρίς να πληρώνετε όλες τις δαπάνες που έχει ένα φυσικό κατάστημα; Η πώληση στον κυβερνοχώρο είναι πολύ φθηνότερη και ένας καλός τρόπος για να συμπληρώσει την εκτός διαδικτύου επιχείρηση σας.

10. Αξιολόγηση

Μπορείτε να συλλέξετε πληροφορίες για τους πελάτες σας και τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα διαδικτυακά εργαλεία. Με τον τρόπο αυτό μπορείτε να αναπροσαρμόσετε τις παροχές σας σε αυτό που θέλουν οι πελάτες σας.