from the blog.

content

Πώς να γράφετε περιεχόμενο που θα αρέσει στο κοινό σας

Η συγγραφή θα φανταζόμασταν πως απαιτεί ιδιαίτερη δημιουργική δεξιοτεχνία, στην πράξη όμως αυτό δεν είναι απαραίτητο. Σε κάποιες περιπτώσεις ίσως χρειάζεται μια εξειδίκευση στο θέμα που περιγράφετε, όμως σε γενικές γραμμές δεν είναι τόσο δύσκολο. Αυτό που είναι πράγματι δύσκολο είναι οι αναγνώστες να λατρέψουν το περιεχόμενο σας. Και για να το πετύχετε αυτό δεν […]

read more
homepage

Τα βασικά στοιχεία που πρέπει να περιέχει κάθε homepage

Φανταστείτε ότι πηγαίνετε σε μια συνέντευξη για δουλειά. Φοράτε προσεγμένα, ταιριαστά ρούχα, περιποιείστε τα μαλλιά και το βάψιμο ή το ξύρισμα, χαμογελάτε και δίνετε τον καλύτερο σας εαυτό για να κάνετε μια όσο γίνεται καλύτερη πρώτη εντύπωση. Κάθε φορά που ένα νέο άτομο εισέρχεται στην ιστοσελίδα σας περνάτε από μια είδους συνέντευξη κατά κάποιο τρόπο. […]

read more
istoselida

4 must για την ιστοσελίδα σου!

Σήμερα το να έχεις μια ιστοσελίδα φιλική προς το χρήστη (user–friendly), ελκυστική (engaging) και δυναμικά αυτοπροσαρμοζόμενη (responsive) είναι πιο σημαντικό από ποτέ. Άλλωστε, είναι πιθανό να είναι η πρώτη επαφή του χρήστη/ πελάτη με την επιχείρηση σου, οπότε πρέπει να βεβαιωθείς ότι θα είναι τόσο καλή, ώστε να “θέλει να τη γνωρίσει περισσότερo”.   Η […]

read more
Pitch_creative

Innovathens – Creative Industries

Θέλεις να γνωρίσεις μερικές από τις νέες, πιο καινοτόμες ιδέες στον τομέα του πολιτισμού; Σε περιμένουμε στο INNOVATHENS! Την Τετάρτη 15 Μαρτίου στις 18.00, οι 17 ομάδες που συμμετέχουν στο Creative Industries μας παρουσιάζουν τις ιδέες τους στο INNOVATHENS και στην εκδήλωση “Creative Industries: The pitching” ολοκληρώνοντας, με τον τρόπο αυτό, τον 5ο κύκλο του […]

read more
Search Seo Online Internet Browsing Web Concept

SEO

Το να αποκτήσει κάποιος ιστοσελίδα είναι ένα θέμα, το να φέρει επισκέπτες στην ιστοσελίδα του όμως, είναι ένα άλλο εξίσου σημαντικό θέμα.

read more
Reputation Popular Ranking Honor Branding Concept

Corporate Terms

Στη σύγχρονη εποχή που το marketing έχει γίνει πλέον εργαλείο των επιχειρήσεων, όλο και περισσότερο ακούμε ξενόφερτες λέξεις που δε μπορούμε να κατανοήσουμε ακριβώς τις διαφορές τους.

read more